Dalintis Facebook'e Dalintis Twitter'yje Siųsti e. paštu Daugiau...
Knygos
PERGALINGOS PREZENTACIJOS
Jerry Weissman
Išleidimo data: 2007
 

PERGALINGOS PREZENTACIJOS

Išleidimo data: 2007
Leidėjas: Verslo žinios
Formatas:
Svoris: 599 g.
ISBN kodas: 9955-460-38-5
 
Kaina: 68.13  13.63 Lt 3.95 €
Pirkti
Įvertink
1 2 3 4 5
Komentarai (8) Reitingas 3.2 / 5
Prezentacija - įprastas būdas pristatyti įmonę ir prisijaukinti klientą. Tačiau kaip užvaldyti auditoriją, prikaustyti kiekvieno klausytojo dėmesį ir nė akimirkai neleisti jam mintimis nukrypti į šoną, nes antraip susigrąžinti jį atgal, t.y. priversti klausytis jūsų žodžių ir jais patikėti bus nelengva?

 

Kada paskutinį kartą buvote prezentacijoje? Ko gero, ne per seniausiai. O kada buvote tokioje, kurią mielai rekomenduotumėte savo kolegai ir po kurios tapote ištikimu įmonės, surengusios prezentaciją, klientu? Sunku tokią prisiminti? Nieko keisto.

Tai pripažįsta ir pats J. Weissman, atkreipdamas dėmesį, kad kasdien pasaulyje rengiama milijonai prezentacijų, tačiau daugelis iš jų nevykusios. Nesvarbu, kad auditorija sėdi iš žiūri neatitraukdama akių nuo pranešėjo. Bet jei kas sugebėtų įlįsti į jų mintis, oi, kaip nustebtų pranešėjas, nes galbūt tik keletas iš sėdinčiųjų bando sekti ir suprasti tai, ką jis nori įteigti. O jeigu jau pamatote žiovaujantį klausytoją, prezentacijos baigtis aiški - jūs, kaip pranešėjas, o kartu ir įmonė, kurios produktus ar paslaugas pristatote, šį kartą patyrė fiasko.

Kaip pasiekti, kad prezentacija būtų sėkminga, kad įrodytų siūlomą naudą klausytojams ir jie sušuktų „Mat kaip?!" Kaip rasti auditorijos stiklinių akių sindromo priešnuodį? Atsakymas paprastas: papasakokite jiems savo istoriją. Bet papasakokite ją taip, kad sudomintumėte nuo pirmojo žodžio. O tai padaryti - jau menas, kurio paslaptis atskleidžia knygos autorius, visame pasaulyje pripažįstamas prezentacijų virtuozas.

Pirmiausia, norėdami pasakoti apie įmonę ar jos kuriamą vertę - o tai ir yra jūsiškė istorija, - turėtumėte žinoti, ką pasakoti. Kaip rodo patirtis, daugelis pranešėjų dėmesį pirmiausiai suka visai priešinga linkme: jie bando išsiaiškinti, kaip istoriją papasakoti. Nes nori, kad juos išgirstų, suprastų, įsimintų. Čia ir slypi pirmasis pavojus - jei neturėsite ką svarbaus pasakyti, galite nors ir išdainuoti savo kalbą atsistojęs žemyn galva, laukiamo efekto vis tiek nebus.

Taigi pirmiausia autorius jums patars, kokią informaciją pateikti klausytojui, kas yra svarbiausia ir kas, priešingai, prezentacijai gali padaryti meškos paslaugą: esmę paskandinti smulkmenose.

Visi patarimai, kaip prezentaciją paversti pergalinga, suguldyti į pustrečio šimto knygos puslapių. Tačiau jų esmę galima pritaikyti ne tik prezentacijose, bet ir visame versle: elkitės taip, lyg tai darytumėte pirmąjį kartą. Būtent nuo pirmojo įspūdžio priklauso didelė sėkmės dalis. Dar viena galimybė pabandyti sudaryti pirmąjį įspūdį jums daugiau nebus suteikta.

Taigi jūsų pasakojama istorija auditoriją privalo pirmiausia sudominti. Geras pranešėjas užvaldo klausytojų protus prezentacijos pradžioje, veda juos per visas prezentacijos dalis, temas, idėjas ir, jų nepaleisdamas, kelia norą klausytojams imtis veiksmų. Žinoma, prieš tai jie mintyse turėtų sušukti savotišką burtažodį „Mat kaip?!", reiškiantį „Ir kaip aš anksčiau pats to nepastebėjau".

Anot autoriaus, to pasiekti įmanoma tik įsijautus į auditorijos advokato vaidmenį, o ne kemšant informacija, kuri atrodo svarbi jums, bet klausytojams iš tiesų nieko nereiškia. Todėl, prieš rengdamiesi prezentacijai, pabandykite įsivaizduoti save klausytojo kailyje - tai padės išvengti esminių klaidų: neaiškių minčių, painios sekos, smulkmenų gausos, monotonijos ir galybės kitų kliūčių, kaišiojančių prezentacijos sėkmei pagalius į ratus.

O kad „ratai" nekliūdami suktųsi, J. Weissman pateikia gausybę pavyzdžių, patarimų, grafinės išraiškos iliustracijų. Ne ką mažiau čia ir psichologinių gudrybių, kaip prikaustyti ir išlaikyti auditorijos dėmesį, prezentacijos išdėstymo metodų, leidžiančių kuo tiksliau ir veiksmingiau perduoti tai, ką norite pasakyti, t. y. papasakoti savo istoriją.

Perskaičius knygą, tampa aišku, kaip, anot autoriaus, priversti tekstą prabilti, o skaičius - dainuoti. O savo pasakojamai istorijai įkvėpus gyvybės jau galima mesti iššūkį aukščiausiajai lygai, nes jūsų prezentacija - pergalinga.



Jerry Weissman parodo kaip turint vien sausus faktų rinkinio prezentaciją paversti įtikinama istorija, nukreipta į svarbiausią dalyką - naudą jūsų auditorijai. Šie metodai pasiteisino, kai ant kortos buvo pastatyti milijardai dolerių. Tūkstančiai elitinių Weissmano klientų juos jau įvaldė. Dabar – jūsų eilė!
Apie autorių JERRY WEISSMAN – verslo prezentacijų konsultantas, išgarsėjęs visame pasaulyje savo konfidencialiais mokymais.

Weissmano klientų sąrašą galima skaityti kaip žinyną „Kas yra kas?“ geriausiose pasaulio bendrovėse. Tarp jo klientų – „Yahoo!“, „Compaq“, „Intel“, „Intuit“, „Cisco Systems“ „Microsoft“ ir daugelio kitų bendrovių aukščiausieji vadovai. Weissmano metodai padėjo beveik 400 bendrovių ištobulinti jų IPO prezentacijas ir pritraukti šimtus milijardų dolerių investicijų, o dar 400 bendrovių – paruošti ir pristatyti lemiamas verslo prezentacijas.
„Puiki knyga visiems mums, kurie kada nors vargo tobulindami kalbėjimo prieš auditoriją įgūdžius. „Pergalingose prezentacijose“ – tie patys nesenstantys, amžini metodai, padėję man prieš 11 metų“.
Jeff Raikes, „Microsoft Corporation“ Produktyvumo ir paslaugų verslui padalinio viceprezidentas.

„Pergalingos prezentacijos“ – tai trumpiausias kelias į aplodismentus bet kokiam pranešėjui. Knyga taps jūsų PowerPoint eros Biblija. Joje pilna tikrai veiksmingų nesudėtingų metodų ir realių pavyzdžių. Aš jais naudojausi. Aš žinau.“
Scott Cook, „Intuit“ steigėjas

„Iššūkį sukurti ir pristatyti efektyvią prezentaciją Jerry Weissman paverčia žavingai paprastu dalyku. Perskaitykit ir pasinaudokit! Dabar suprantu, kodėl aš prieš daugelį metų pasamdžiau Jerry“. Tim Koogle, „Yahoo!“ steigėjas ir vykdomasis direktorius „Nedaug yra tokių, kurie gali atsistoję prieš auditoriją ekspromtu išsakyti taiklią mintį. Visiems kitiems, kurie tokie nesame, reikalingas Jerry Weissman, padedantis sukurti efektyvią prezentaciją“.
Les Vadasz, „Intel Corporation“ viceprezidentas

„Jerry metodai buvo pagrindinis veiksnys, padėjęs „Luminous“ pritraukti 80 milijonų investicijų pačiomis atšiauriausiomis rinkos sąlygomis. Nepažįstu nė vieno sėkmingo verslininko, kuriam nebūtų naudinga patobulinti savo įtikinamo ir efektyvaus komunikavimo įgūdžius“.
Dixon R. Doll, „Doll Capital Management“ steigėjas ir vadovaujantis pagrindinis partneris

„Jau 30 metų vadovaujuosi rinkodaros devizu – bet kokia komunikacija turi stebinti ir virsti mažu atradimu. Galų gale Jerry mums visiems pateikia atsakymą, kaip komunikuoti efektyviai. Ačiū Jerry, verslo pasauliui tikrai reikia šios knygos“.
Sergio Zyman, buvęs „Coca-Cola“ rinkodaros direktorius, knygos „The End of Advertising As We Know It“ autorius, „Zyman Marketing Group“ pirmininkas ir steigėjas

Kaina: 68.13  13.63 Lt 3.95 €
Pirkti
Lija 2014-07-16
Turiu šią knygą ir, jei norisi rimtos informacijos apie prezentacijų ruošimą, jos nerekomenduoju. Blog'uose ir kituose internetiniuose puslapiuose tikrai galima surasti daug svaresnės info.
Liudas 2012-03-14
Manau daug rimčiau yra pasiieškoti tam tikrų straipsnių internete,esu ne viena skaitęs rimtą ir naudinga, o kas svarbiausia nemokamai. Šiuo metu knygom iš JAV autoriu nelabai paasitikiu, nes ten yra bumas autorių rašančių knygas masėms, o tai reiškia, knygos turinys anaiptol nėra aukšto lygio.
Vigis 2010-04-30
Kadangi esu matęs daug "profesionalų" rengtų prezentacijų, kurios buvo įdomios tik jiems, manau, kad knyga tikrai verta dėmesio. Man patiko.
Vigis 2010-04-30
Kadangi esu matęs daug "profesionalų" rengtų prezentacijų, kurios buvo įdomios tik jiems, manau, kad knyga tikrai verta dėmesio. Man patiko.
Kristina 2010-04-14
Tikrai daug tenka prisiziureti prezentaciju, kadangi ir prilausau tinklines rinkodaros kompanijai. Ar tikrai knyga ikveps naujiems vejams- turesime is ko pasisemti minciu? Pirkti ar ne?
Įrašykite savo komentarą:
Įvesti paveikslėlio tekstą
(didžiosios raidės - svarbu)
Žurnalo „Iliustruotasis mokslas“ prenumerata
Žurnalas smalsiems, protingiems, norintiems suprasti

Plačiau

Verslo klasė“ – pažintinis žurnalas mąstantiems ir smalsiems žmonėms

Plačiau

Plačiau

Sutarčių rengimas, skolų prevencija ir išieškojimas – praktiniai patarimai vežėjams
Mokymai skirti įmonėms, kurioms tenka susidurti su tarptautiniu krovinių pervežimu kelių transportu

Plačiau

Konferencija rinkodaros vadovams, specialistams bei visiems, besidomintiems skaitmeninės rinkodaros naujovėmis

Plačiau

Metinė augančio smulkaus ir vidutinio verslo konferencija. Konferencijos partneriai: „Danske Bank“, VšĮ „Versli Lietuva“, TEO LT, AB, „Creditinfo Lietuva“, UAB

Plačiau

Kontaktai
knygos@verslozinios.lt (8 5) 252 6380